Translate

الخميس، 2 يناير 2014

معجزه عظيمة للقديس سيدهم بشاي علي لسان احد اعضاء

.
.
معجزه عظيمة للقديس سيدهم بشاي علي لسان احد اعضاء





 ▬ ▼▼
بنتى عمرها 7شهور ... اسمها ماريا ...
وانا رايح عند ابويا فى يوم عيد القيامه 5/5/2013 كنت شايلها فى الكرسى بتاعها وطالع بيها السلم ... البنت اتزحلقت من الكرسى ووقعت اول درجه من السلن على رجليها .. وتانى درجه وقعت على دماغها من الجمب واتخبطت ... صرخت بصوت عالى ورميت كل حاجه فى ايدى عشان الحقها لانها كانت هتاخد درجه السلم التالته على وشها ...والحمد لله لحقتها .. لكن حسيت انها وقعت على سفنجه مش على سلم رخام ... بصيت لها لقيت دماغها محمره جدا ووارمه ...طبعا كنت مرعوب عليها وامها واعلى كله كان خايف ... المهم حطينا تلج والبت مبلمه طول اليوم .... روحنا بالليل ونمت ... شفت القديس سيدهم بشاى فى حلم وانا بقول له الحقنى البت وقعت ودماغها وارمه قالى ورهانى جبتها له رسم عليها الصليب مكان الخبطه وبست ايده وخلص الحلم ... لما صحيت الصبح بحكى لهم ... وبصينا على مكان الخبطه مفيش اى اثر .... كنت مش متأكد من اسم القديس وصفته مراتى اكدت لى انه هو
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
يتعظم اسم الرب في قديسيه .. !!
ياريت ننشرها عشان الكل ياخد بركة هذا القديس العظيم



.
.

0 التعليقات :

إرسال تعليق